INTREBAREA ZILEI: Ce facem daca ne intra totusi in casa mizeria de CARD DE SANATATE?

Posted: October 28, 2014 in Uncategorized

Refuzati Gulagul Digital!

Saccsiv - Weblog

Iata comentariul cititoarei Otilia postat la articolul SERGIU CIOCARLAN: “Eu VREAU SA FIU LIBER. Nu vreau sa tremur pentru un biet serviciu sau pentru ca nu mai exist ca asigurat al CAS”. Din prefata la “Mărturisitorul de care vă temeţi”, o carte închinată Sfințitului Mărturisitor Gheorghe Calciu-Dumitreasa:

Fratilor,
Ma confrunt cu o situatie destul de sensibila.
Astazi am aflat ca mi-a venit acasa cardul de sanatate. Acasa, adica la adresa parintilor mei, caci nu mai locuim in acelasi oras.
Iar tatal meu a semnat de primire in numele meu, desi cu ceva timp inainte imi anuntasem familia telefonic ca nu doresc cardul.
Cum pot remedia situatia asta? Este o stare apasatoare.
Nu il vreau sub nici o forma. As putea sa il returnez la CAS chiar daca a existat un acord de primire, desi nu a fost al meu personal? Il pot trimite impreuna cu o cerere in care…

View original post 337 more words

Leave a Reply

