ALIANȚA FAMILIILOR DIN ROMÂNIA – DREPTURILE PARENTALE – CAZUL FAMILIEI BODNARIU

Posted: December 3, 2015 in Uncategorized

Popas pentru suflet

ALIANTA FAMILIILOR DIN ROMANIAStr. Zmeica nr. 12, sector 4, Bucuresti

Tel. 0741.103.025 Fax 0318.153.082

http://www.alianta-familiilor.ro

office@alianta-familiilor.ro

3 decembrie 2015
Cum scriam saptamina trecuta, am primit la redactie zeci de mesaje din partea dvs privind cazul Familiei Bodnariu din Norvegia. Va multumim. Am notat ingrijorarile si preocuparile voastre. Nu am fost si nici nu suntem indiferenti fata de ceea ce s-a intimplat si se intimpla, nici in necunostinta de cauza. Din noiembrie 19 am fost in contact zilnic cu Familia Bodnariu atit in Norvegia cit si in Romania. La fel cu avocati si alte personalitati influente din mediul drepturilor omului din Romania si din afara Romaniei cit si din miscarea pro-familie. Cazul Bodnariu ne este de un interes real. Ne-am informat in masura in care a fost posibil si am ajuns la concluzia ca autoritatile norvegiene au incalcat grosolan drepturile parentale ale Familiei Bodnariu. In consecinta, AFR a inregistrat o Nota…

View original post 283 more words

Leave a Reply

