Ticalosie Norvegiana: Norvegienii (multi) iti fac greata! ȘOVINÍSM, Cruzime si manifestari Naziste la multi dintre ei

Posted: December 11, 2015 in Uncategorized

ioan8

…am să te vărs din gura Mea (Apoc 3:16)

Pentrucă zici: “Sînt bogat, m’am îmbogăţit, şi nu duc lipsă de nimic”, şi nu ştii că eşti ticălos, nenorocit, sărac, orb şi gol, (Apoc 3:17) 

In ultimul articol pe care l-am scris spuneam despre actiuni similare cu ale Nazistilor din partea servicilor sociale Norvegiene, ajutati de politie. Iata un articol din anul 2001 scris de BBC care dovedeste inca odata radacinile adanci ale cruzimii, sovinismului si comportamentului deviant a multor norvegieni, inclusiv a multor oficiali de-ai lor. Rar am mai avut asemenea repulsie fatza de un grup de oameni ca fatza de acesti norvegieni execrabili. Sunt insa convins ca intre ei sunt si oameni de exceptie si mai ales ce salveaza cat de cat situatia este comunitatea de credinciosi de acolo. 

Am sa povestesc pentru cititorii romani articolul de la BBC, dar iata aici este originalul in Engleza

Aroganta norvegienilor nu a…

View original post 603 more words

Leave a Reply

