Petru Lascau: La revedere, dragule Cristi!

Posted: December 13, 2015 in Uncategorized

CrestinTotal.ro

În utimile două săptămâni cred că am vorbit cu el de mai multe ori la telefon. Priveam la ceas și constatam că la el, la București, era ora 3 noaptea. Îl rugam să se ducă la culcare. Nu putea să doarmă de pasionat ce era pentru ceea ce lucra. Mai ales cazul familiei Bodnariu devenise parte din inima sa, suferea împreună cu ei. Când i-am sugerat să plece în Norvegia să le ia un interviu mi-a spus că este gata oricând. Duminică dimineața mi-a trimis un mesaj din drumul spre familia Bodnariu: ”Te rog să te rogi și tu să ajung cu bine. Acum plec spre casa din vestul Norvegiei (Bergen). Sunt foarte obosit. Mulțumesc! Cristi”.
După revenirea lui din Norvegia am discutat foarte mult la telefon. Mi-a povestit cu amănunte întâlnirea lui cu Marius și Ruth. Experiența sa de reporter l-a ajutat să-și creeze o imagine de ansamblu asupra…

View original post 244 more words

Leave a Reply

