Scrisoare deschisă adresată Guvernului Norvegiei ~ Maria BORNEA (Avocat)

Posted: February 5, 2016 in Uncategorized

agnus dei - english + romanian blog

Click pentru video Interviu Click pentru video Interviu

Stimată doamnă Ambasador,

avocat-bornea-maria Photo Avocatura.com

Sunt avocat Maria Bornea din Baroul Arad. Am o vechime în profesie de 45 de ani. Am lucrat cu predilecţie în dreptul familiei, în cauze de familie, dar și în cauze penale. Am văzut mii de anchete și sociale și penale. Am văzut imensa tristețe din ochii prea multor copii care au fost despărțiți de unul din părinți în conflictele de familie.

Am doi băieți căsătoriți, unul este manager la o societate multinațională, celălalt este avocat, și de la ei am cinci nepoți, ceva mai mari decât ai familiei Bodnariu. Vă spun toate acestea, ca să înțelegeți că am abilitatea necesară, și profesională și personală, de a discuta în cunoștință de cauză despre situaţiile familiilor de români cărora statul norvegian le-a luat copiii.

De aceea, situația familiei Bodnariu și a celorlalte familii de români, cărora li s-au luat copiii, m-a afectat…

View original post 701 more words

Leave a Reply

