Sistemul Norvegian nazist si apostații infierați de pastorul Tuțac! Super!

Posted: February 9, 2016 in Uncategorized

ioan8

Pastor Samy Tuțac – Decât să mă judece Dumnezeu că nu mi-am apărat frații, mai bine să mă judece frații că am jignit apostații…

Am fost întrebat zilele trecute de ce nu răspund atacurilor unora, care îmi cereau inclusiv demisia, sau mă rog…demiterea. Și asta pentru că, în apărarea fraților mei, în special al familiei Bodnariu, aș fi jignit-o pe doamna Mungiu-Pippidi, o militantă anti creștină, anti familie și pro gay. Autoarea piesei “Evangheliștii”, o blasfemie inimaginabilă, disperată că își pierde banii de la sponsorii norvegieni, ne-a acuzat că protestăm, împotriva sistemului nazist norvegian, pentru că ne plătește Vladimir Vladimirovich Putin. Desigur, cei care mă atacă pentru că aș fi jignit o doamnă (să fim serioși, doamnele nu se ocupă cu mizerii), nu și-au făcut timp să citescă articolul doamnei Pippidi și să observe că eu doar am preluat unele expresii și i le-am pus în oglindă. De ce nu…

View original post 243 more words

Leave a Reply

