Vreau, din nou, să nu mă fac vinovat de tăcere, de păcatul tăcerii – VIOREL IUGA

Posted: May 23, 2016 in Uncategorized

agnus dei - english + romanian blog

Photo Agnus Dei

M-am rugat, am lucrat la evanghelizarea lor, am scris, am manifestat, am vorbit, am argumentat, am predicat, dar nu suficient. Chiar dacă încerc să îi las în pace şi să mă ocup de alte lucruri, după o perioadă îmi reapar în cale. Nu îi caut şi nici nu îmi propun să mă ocup de ei. Pentru mine, subiectul este clar şi de-a dreptul scârbos: homosexualitatea este păcat! Ea nu poate fi scuzată şi nici nu va putea fi acceptată vreodată în lumea oamenilor normali, cu teamă de Dumnezeu. Mai mult, ea
nu trebuie lăsată să pară mai puţin periculoasă şi mai puţin draconică. Observând că atunci când este vorba de păcate, lumea creştină contemporană începe să evite limbajul direct, m-am întrebat: De ce să folosim un limbaj frumos, pentru păcate grosolane şi urâte? Ca să nu mai pară aşa de păcătoase? Pentru că se simt ofensaţi păcătoşii? Pentru ca să…

View original post 723 more words

Leave a Reply

